Biuro z długoletnim doświadczeniem
Biuro Tłumaczeń MBK istnieje na rynku od 2004 roku. Zostało założone przez tłumacza przysięgłego języka niemieckiego Magdalenę Blok-Krampa. Biuro świadczy usługi w zakresie profesjonalnych tłumaczeń pisemnych i ustnych, a także kompleksowej rejestracji pojazdów z zagranicy.
W ciągu kilkunastu lat istnienia biura zgromadziliśmy zespół tłumaczy wielu języków. Każdego z nich charakteryzuje wieloletnie doświadczenie, wysokie zaangażowanie, terminowość oraz umiejętności językowe na najwyższym poziomie. Współpracujemy z tłumaczami-specjalistami, zajmującymi się wyspecjalizowanymi dziedzinami tłumaczeń, m. in. prawo karne, prawo administracyjne, prawo rodzinne, prawo budowlane, medycyna pracy, medycyna sportowa, stomatologia, onkologia, chirurgia, informatyka, marketing, zarządzanie, motoryzacja i wiele innych. Dzięki temu zapewniamy dokładny przekład dokumentu.
Słuchamy potrzeb naszych klientów, dlatego jakość świadczonych przez nas usług jest zawsze na najwyższym poziomie. Świadczy o tym stale poszerzające się grono zadowolonych klientów.
Siedziba firmy:
Biuro Tłumaczeń MBK
ul. 3 Maja 17/l. 2
84-200 Wejherowo
Zapraszamy do naszych oddziałów:
- Kartuzy – ul. Kościuszki 12,
- Puck – ul. Generała Józefa Hallera 1,
- Koleczkowo – ul. Kwiatowa 10.
Czym się zajmujemy?
Tłumaczenia to tylko część usług, które oferujemy. Zakres usług Biura Tłumaczeń MBK to m. in.:
- tłumaczenia pisemne (przysięgłe i nieprzysięgłe);
- tłumaczenia ustne (przysięgłe i nieprzysięgłe);
- kompleksowa rejestracja pojazdów z zagranicy;
- odzyskiwanie zaginionych dokumentów samochodowych;
- pomoc przy wypełnianiu formularzy;
- tłumaczenia materiałów reklamowych;
- prowadzenie korespondencji zagranicznej;
- połączenia telefoniczne do Niemiec;
- załatwianie spraw administracyjno-urzędowych za granicą;
- usługi sekretarskie;
- konsultacje językowe.
W razie zapotrzebowania powierzenia nam innej sprawy, zapraszamy do kontaktu. Z pewnością uda nam się zaproponować odpowiednie rozwiązanie.
Dlaczego warto wybrać nasze biuro?
- doświadczenie – działamy na rynku już od 12 lat;
- gwarantowana najwyższa jakość tłumaczenia;
- terminowość;
- bezpłatna wycena tłumaczenia;
- profesjonalne, indywidualne podejście do każdej sprawy;
- kompetentni pracownicy;
- jasne warunki – brak ukrytych opłat;
- prosta droga dostarczenia dokumentu do tłumaczenia – w jednym z czterech oddziałów biura lub za pośrednictwem strony internetowej, poczty elektronicznej lub tradycyjnej;
- dogodne możliwości płatności – gotówką, przelewem lub kartą;
- możliwość wysyłki tłumaczenia pocztą elektroniczną, tradycyjną lub kurierem;
- bezpieczeństwo dokumentów;
- dyskrecja.