O nas

Biuro z długoletnim doświadczeniem

Biuro Tłumaczeń MBK istnieje na rynku od 2004 roku. Zostało założone przez tłumacza przysięgłego języka niemieckiego Magdalenę Blok-Krampa. Biuro świadczy usługi w zakresie profesjonalnych tłumaczeń pisemnych i ustnych, a także kompleksowej rejestracji pojazdów z zagranicy.

W ciągu kilkunastu lat istnienia biura zgromadziliśmy zespół tłumaczy wielu języków. Każdego z nich charakteryzuje wieloletnie doświadczenie, wysokie zaangażowanie, terminowość oraz umiejętności językowe na najwyższym poziomie. Współpracujemy z tłumaczami-specjalistami, zajmującymi się wyspecjalizowanymi dziedzinami tłumaczeń, m. in. prawo karne, prawo administracyjne, prawo rodzinne, prawo budowlane, medycyna pracy, medycyna sportowa, stomatologia, onkologia, chirurgia, informatyka, marketing, zarządzanie, motoryzacja i wiele innych. Dzięki temu zapewniamy dokładny przekład dokumentu.

Słuchamy potrzeb naszych klientów, dlatego jakość świadczonych przez nas usług jest zawsze na najwyższym poziomie. Świadczy o tym stale poszerzające się grono zadowolonych klientów.

Siedziba firmy:
Biuro Tłumaczeń MBK
ul. 3 Maja 17/l. 2
84-200 Wejherowo

Zapraszamy do naszych oddziałów:

  • Kartuzy – ul. Kościuszki 12,
  • Puck – ul. Generała Józefa Hallera 1,
  • Koleczkowo – ul. Kwiatowa 10.

 

Czym się zajmujemy?

Tłumaczenia to tylko część usług, które oferujemy. Zakres usług Biura Tłumaczeń MBK to m. in.:
biuro-puck

  • tłumaczenia pisemne (przysięgłe i nieprzysięgłe);
  • tłumaczenia ustne (przysięgłe i nieprzysięgłe);
  • kompleksowa rejestracja pojazdów z zagranicy;
  • odzyskiwanie zaginionych dokumentów samochodowych;
  • pomoc przy wypełnianiu formularzy;
  • tłumaczenia materiałów reklamowych;
  • prowadzenie korespondencji zagranicznej;
  • połączenia telefoniczne do Niemiec;
  • załatwianie spraw administracyjno-urzędowych za granicą;
  • usługi sekretarskie;
  • konsultacje językowe.

W razie zapotrzebowania powierzenia nam innej sprawy, zapraszamy do kontaktu. Z pewnością uda nam się zaproponować odpowiednie rozwiązanie.

Dlaczego warto wybrać nasze biuro?

  • doświadczenie – działamy na rynku już od 12 lat;
  • gwarantowana najwyższa jakość tłumaczenia;
  • terminowość;
  • bezpłatna wycena tłumaczenia;
  • profesjonalne, indywidualne podejście do każdej sprawy;
  • kompetentni pracownicy;
  • jasne warunki – brak ukrytych opłat;
  • prosta droga dostarczenia dokumentu do tłumaczenia – w jednym z czterech oddziałów biura lub za pośrednictwem strony internetowej, poczty elektronicznej lub tradycyjnej;
  • dogodne możliwości płatności – gotówką, przelewem lub kartą;
  • możliwość wysyłki tłumaczenia pocztą elektroniczną, tradycyjną lub kurierem;
  • bezpieczeństwo dokumentów;
  • dyskrecja.